Hejsan!

Har just bytt bloggplattform, och tänkte nu att jag skulle prova wordpress! Har innan bloggat på nattstad, på denna blogg och det har väl funkar bra, blir dock lite enformigt efter ett tag. Här hoppas jag kunna hitta fler och roligare sätt för att kunna fortsätta mitt bloggande! (är ju som sagt första gången jag provar mig på wordpress, så de närmsta månaderna kan se lite hur som helst ut!

Tänkte även berätta lite om mig själv här, i mitt alldeles första inlägg!

Jag heter alltså Sara och bor i Värmland med gångsavstånd till norska gränsen. Är snart 16 år, och börjar gymnasiet i höst, tänkte utbilda mig till fastighetsmäklare så har då förstås valt ekonomi i första hand. Är en riktig mysmänniska så på helgerna blir det oftast film och mys med pojkvännen ♥ Har ridit och hållt på med hästar hela mitt liv, slutade dock för ett år sen, så nu tänkte jag försöka skaffa tid och rum för en boxer! (hund)

Nu vet ni lite om mig, och nu hoppas jag bara att min blogg kommer bli ärlig och rolig att läsa!